The Big Bang Theory: The Table Polarization preview~


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej, jag tycker du gör ett fantastiskt jobb med dessa fansidor! Tror du att du skulle kunna blogga lite om Doctor Who och Sherlock också? Det är nämligen mina favorit serier och jag har inte hittat några bra svenska sidor om dem. Du behöver verkligen inte för jag förstår att det skulle betyda ännu mer jobb. Men om så får du gärna göra det.

Svar: Hej! Jag började kolla på Doctor Who men gav sedan upp. Det blir ganska svårt att hålla koll på serier som jag inte själv kollar på. Men börjar ja någon gång se nån av dem så ska jag absolut börja blogga om dem (:Hoppas du förstår (:
younghypesweden.blogg.se

2014-10-22 @ 19:42:20

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: